woensdag 3 december 2014

Drukte

Het is een druk leventje die ik momenteel leid.

We hebben, na bidden, enige overweging en beraad - een appartement gekocht.

Toen hebben wij, wat uiteraard van belang was, ons huis te koop gezet.

Meer bidden - en bijna onmiddellijk antwoord.

Huis verkocht.

Het appartement is totaal aan 'aankleden' toe.

Alles moet gebeuren.

Enigste wat bleef: is het bad!

We schuren, verven, sauzen en plamuren dag en nacht

Dus nu even weinig tot geen tijd om te bloggen.

Maar dan...................!

Gelijkvloers, geen tuin, geen kippen, geen grasmatje

Dus MEER tijd voor BLOGGEN - SCHRIJVEN en

FOTOALBUMS Maken

en met zo'n uitzicht!


Zal er dan nog wel gewerkt worden vraag ik me af.....?




4 opmerkingen:

  1. Wat mooi om te lezen hoe wonderlijk alles loopt Anita. Heel veel succes de komende tijd en ik zie uit naar je 'schrijfsels'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wendy - het bloggen probeer ik bij te houden. Ideeën en inspiratie genoeg - nu de doorzettingsvermogen om s'avonds 'even' wat te schrijven.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Jedidja, wij zijn zo trots, blij en dankbaar voor de mogelijkheid om hier te gaan wonen. Het is echt PRACHTIG en elke dag vernieuwend.

      Verwijderen